Wirtualna centrala


  • Wirtualna centralka to zestaw usług hostowanych w ramach wykupionego planu taryfowego IT res biznes. Klienci dzwoniący na jeden numer lokalny lub numer infolinii 80x wykupiony w ramach usługi infolinii, obsługiwani są w pełni profesjonalny sposób, wymagający dotychczas zakupu drogiej infrastruktury telekomunikacyjnej.
Jak działa centrala?
Centralka realizuje usługi nowoczesnych systemów telekomunikacyjnych, takie jak: zapowiedzi głosowe, wybór numeru wewnętrznego z klawiatury telefonu (IVR), przekierowania połączeń, pozwala również zdefiniować logikę kierowania połączeń na numery wewnętrzne w firmie.

Intuicyjny interfejs graficzny pozwala na konfiguracje centrali osobie bez wiedzy technicznej.
Zobacz Interaktywne prezentacje poświęcone wirtualnej centrali easyCALL.pl dla biznesu http://www.wirtualnacentraladlafirmy.pl/obsluga

Schemat działania infolinii

Klienci dzwonią na jeden numer lokalny lub numer infolinii 80x

Klienci witani są poprzez komunikat głosowy

Połączenia mogą być kierowane na dowolny numer wewnętrzny lub przekierowane do pracowników w innych lokalizacjach lub w terenie

Połączenia w ramach jednej firmy, między jej oddziałami są bezpłatne

Wiadomości pozostawione przez klientów poza godzinami pracy mogą być przesyłane na adres e-mail

Rozmowy mogą być nagrywane

Połączenia mogą być kierowane wg zdefiniowanego scenariusza, np.: do wszystkich numerów w firmie równocześnie lub do wszystkich numerów w wybranej grupie (np.: przedstawiciele handlowi), połączenie jest realizowane przez osobę która pierwsza podniesie słuchawkę.

- IT res biznes to nawet 80% oszczędności na telefonach w Twojej firmie.
- Najwyższa jakość i zaawansowane usługi telekomunikacyjne.
- Zachowujesz dotychczasowe numery telefonów lub otrzymujesz nowe.